Verzend- en retourbeleid
Levertijd & verzendkosten
Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 12:00 worden gedaan, proberen wij dezelfde dag nog te verzenden. Dit geldt niet voor de Maandag. Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen, soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van uw bestelling iets langer duren. Op de productpagina staat een indicatie van de levertijd. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.
Op Zondag en Maandag wordt er niet verzonden, dit valt dan buiten de 24 uur. Als u op Zaterdag voor 12.00 uur besteld, wordt het pakket dezelfde dag verzonden. Heeft u uw bestelling niet binnen 2 werkdagen binnen na verzending, Neem dan even contact met ons op. NA 14 dagen is het niet meer mogelijk voor ons om een onderzoek op te starten bij Post NL. Meldt het ons zo snel mogelijk indien u uw bestelling nog niet hebt ontvangen.
De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten. De verzendkosten bedragen:
€4,10 voor bestellingen die door de brievenbus passen
€6,75 voor bestellingen onder de € 100,-
Gratis voor bestellingen vanaf € 100,-
Levering verloopt via de postbode of pakketbezorger van Post NL
Over het algemeen zal de aflevering de eerstvolgende werkdag tussen 9:00 en 18:00 plaatsvinden. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen.
De bestellingen worden geleverd met Post NL. Is uw bestelling vertraagd dan zijn wij hier niet aansprakelijk voor. Wij zullen een onderzoek opstarten en er alles aan doen om de bestelling z.s.m. bij u af te leveren. Voor een onderzoek staan maximaal 8 werkdagen. Wij vinden dat dit uiteindelijk nooit ten koste van de klant mag gaan. Dit houdt in dat u het bedrag terugkrijgt indien er geen uitsluitsel kan worden gegeven over het pakket.
Bedenktijd/retour
Het kan wel eens voorkomen dat u een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom u de bestelling toch niet zou willen hebben.
Lees hieronder hoe u de bestelling kunt retourneren.
Check of uw bestelling in aanmerking komt voor retourneren
mail uw retourformulier naar: retour@ladylion.nl
doe het pakketje op de post
Check of uw bestelling in aanmerking komt voor retourneren:
Binnen uiterlijk 14 kalanderdagen dienen wij jouw retourzending te hebben ontvangen.
Het artikel is voorzien van ons prijskaartje en is onbeschadigd
Het artikel is niet gedragen of gewassen en dient ook geen parfumgeur of make-up vlek(ken) te hebben. (passen mag natuurlijk altijd).
Gepersonaliseerde artikelen nemen wij niet retour
Accessoires: moeten worden geretourneerd in hun originele ongeopende verpakking
Sets: de artikelen die in sets te koop zijn, kunnen niet los worden geretourneerd
De kosten voor het retour sturen van jouw pakket zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 6,75 per pakket., raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Wanneer uw volledige bestelling retour word gestuurd zijn de kosten voor onze rekening.
Mocht het product beschadigd zijn en/of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen en/of voldoet het artikel niet aan de voorwaardes dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen of we sturen te bestelling terug en de verzendkosten worden in rekening gebracht. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.
Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!
Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven?
Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via whatsapp: 06 21 81 41 84 of via de mail: info@ladylion.nl.
We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen.
Product ruilen?
Wilt u uw product ruilen? U kunt hiervoor contact opnemen met retour@ladylion.nl
Voorwaardes om artikelen te kunnen ruilen:
Check of uw bestelling in aanmerking komt om te ruilen:
Binnen uiterlijk 14 kalanderdagen dienen wij jouw zending te hebben ontvangen.
Het artikel is voorzien van ons prijskaartje en is onbeschadigd
Het artikel is niet gedragen of gewassen en dient ook geen parfumgeur of make-up vlek(ken) te hebben. (passen mag natuurlijk altijd).
Gepersonaliseerde artikelen nemen wij niet retour
Accessoires: moeten worden geretourneerd in hun originele ongeopende verpakking
Sets: de artikelen die in sets te koop zijn, kunnen niet los worden geretourneerd
De kosten voor het retour sturen van jouw pakket zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 6,75 ,per pakket., raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder.
Mocht het product beschadigd zijn en/of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen en/of voldoet het artikel niet aan de voorwaardes, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen of we sturen te bestelling terug en de verzendkosten worden in rekening gebracht. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.
Retourformulier
Bij je bestelling zit een retourformulier. Vul deze volledig en duidelijk in. Voeg deze bij je retourpakket. Zo weten wij dat het pakket van jou afkomstig is en wat je graag wilt met het geretourneerde artikel bijvoorbeeld geld terug of ruilen.
Let op verwijder het label of plak het nieuwe label hier overheen zodat het pakketje niet naar het oude adres wordt verzonden. Mocht dit wel gebeuren zijn wij hier niet verantwoordelijk voor.
Retouradres:
Ladylion
Van Teylingenweg 151-B
3471 GJ Kamerik